Tilmelding til regionalt møde i Roskilde

20/02/2019

Det er i dag, onsdag 20. februar, at der er tilmeldingsfrist for deltagelse i det regionale møde i Roskilde på mandag. Tilmelding sker på mail info@baptistkirken med antal deltagere og menighed.
Ved disse møder skal vi drøfte, hvad vi som baptister vil fokusere på de kommende fem år; det vi kalder Fælleserklæringen ”En kirke på vej”. Et oplæg er sendt ud med en menighedsforsendelse og omtalt i et nyhedsbrev, læs her.
”Møderne følger op på gruppearbejdet og samtalen ved LK2 og det er her, alle ideerne og visioner kan gøres konkrete, for at få virkning ude i menighederne,” siger generalsekretær Lone Møller-Hansen. Hun og formand Per Beck deltager sammen med facilitator Mette Holmgaard i alle tre regionale møder vedr. Fælleserklæringen.
Alle er velkomne til at deltage.
De to øvrige møder er d. 5. og 6. marts i hhv. Bethelkirken i Aalborg og Brande Baptistkirke.
Til mødet i Aalborg er tilmeldingsfristen fredag 1. marts. Til mødet i Brande er der tilmelding senest mandag 4. marts.
Alle møderne er kl. 19.00-21.30.