Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 17. januar 2024

Om sommerstævnet 2024, håndbog og nytårshilsen på chin.

Kære menigheder

Sommerstævne 2024

I fredags udsendte jeg en ekstra forsendelse med meddelelse om, at sommerstævnet 2024 bliver afholdt på Mariager Høj- og Efterskole. Desværre blev mailen blokeret af Gmail, så alle modtagere med Gmail-adresser modtog ikke forsendelsen. Derfor udsendes meddelelsen fra organisationerne bag stævnet igen – og vi krydser fingre for, at denne mail ikke bliver blokeret!

Tirsdag kunne man læse følgende information på Sommerstævnets sociale medier:

Vigtig viden om Sommerstævnet 2024
Her er det vigtigste, du skal vide om årets Sommerstævne:

• Vi mødes i uge 30, og campingpladsen åbner allerede lørdag den 20. juli
  • Sommerstævnet bliver i Mariager i år
  • Selv om lokationen er en anden, er prisen den samme
  • Der kommer til at være masser af værelser til alle dem, der ikke er så vilde med camping

Del meget gerne budskaberne med dem, du håber at se på Sommerstævnet 2024.

Håndbog 2024 – frister og samtykkeerklæringer

I sidste onsdags udsendelse af information om håndbog 2024, var der to forskellige datoer for indsendelse af økonomi- og statistikskemaerne. Det er d. 25. februar, der er den korrekte dato, idet vi håber, at alle menigheder har regnskabet klar inden da. Skemaerne er vedhæftet igen – nu med den rigtige dato.

Jeg vedhæfter også de samtykkeerklæringer, som alle nye på adresselisten skal udfylde. Der er én til præster/menighedsrådsformænd, som både står i håndbog og på BaptistKirkens hjemmeside, og en anden til håndbogen alene. Vær opmærksom på at rette den gulmarkerede tekst, så menighedens oplysninger fremgår.

Ledelsens nytårshilsen på chin

BaptistKirkens integrationsmedarbejder Chin Chin har oversat ledelsens nytårshilsen til chin. Den er vedhæftet.

Læs også dagens nyhedsbrev – bl.a. med nyt fra Burundi og Rwanda.

Mange hilsner
Gitte Elleby