Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 7. februar 2024

Kære menigheder

Materiale til Håndbog 2024 – og prisen

Vi håber, at I er i fuld gang med at samle information til håndbog 2024. Husk fristen d. 25. februar for indsendelse af medlems- og økonomistatistik til beje@events.dk samt rettelser til adresselisten inkl. samtykkeerklæringer på nye på listen til info@baptistkirken.dk.

For nemheds skyld vedhæftes skemaer og erklæringer igen.

Husk også bestilling af håndbøger/ændring af antal eller modtageradresse og for alles vedkommende:

oplysning om telefonnr. og mailadresse på modtageren skal sendes til beje@events.dk senest 10. marts.

Prisen for Håndbog 2024 er fastlagt til 90 kr.,

Læs også i dagens nyhedsbrev bl.a. om det nyligt afholdte præstekonvent og chin-flygtninge.

Mange hilsner
Gitte Elleby