Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 21. december 2022

Kære menigheder

Plan for forbøn i 2023

I løbet af 2022 har vi gennem nyhedsbrevene haft mulighed for at bede for alle menigheder og organisationer. Det har været en succes, som vi gerne vil videreføre i 2023. Vedhæftet findes en plan for fordelingen i løbet af året. Skriv gerne jeres dato i kalenderen allerede nu. I vil også modtage en påmindelse på mail 1-2 uger før, det er jeres ’tur’.

Hjælp Baptisternes Børne- og Ungdomsforbund!

BBU skriver:
”VI ER UHYGGELIGT TÆT PÅ!
Vi mangler kun 50 medlemmer under 30 år for at nå 1000 medlemmer.
Når vi målet, vil det betyde ca. kr. 300.000 yderligere i tilskud til BBU, som dermed kan hjælpe lokalforeninger endnu mere end tidligere, både med økonomisk støtte, materialer, kurser, ledertræning, inspiration, lejre, administration m.m.
Du kan hjælpe os i mål ved at finde et nyt medlem under 30 år, og endda komme i biografen, som TAK. Pst! Medlemmer helt fra 0 år tæller også med.
Det nye medlem opretter sig og betaler kontingent på bbunews.dk/bliv-medlem.
Krav:
Det nye medlem må ikke have været medlem i 2021.
Det nye medlem skal være under 30 år.
Biografbilletten gives til dig, som har fundet det nye medlem.
Lad os hjælpes ad og komme i mål inden d. 31. december 2022.”

Glædelig jul og godt nytår

På vegne af BaptistKirkens ansatte ønsker jeg hermed en glædelig jul og et velsignet nyt år.
Sekretariatet er lukket fra og med 23. december til og med 1. januar.

Læs også dagens nyhedsbrev – bl.a. med info om en ny missionæransættelse og sommerstævnet, der afholdes i uge 29 – 16.-21. juli 2023 – og om liturgier til internationale gudstjenester, bl.a. til Helligtrekonger.

Mange hilsner
Gitte Elleby