Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 8. september 2021

Om kassererkurser - især for migrantmenigheder

Kære menigheder

Kassererkurser – især for migrantmenigheder

Efter nogle aflysninger grundet Coronaen er vi i Integrationsudvalget igen klar med et par datoer og steder for afholdelse af kassererkurser.

Datoerne er den 6/11 i Aalborg og 27/11 i Ringe (Fyn). Programmet bliver offentliggjort senere, ligesom de præcise adresser for afholdelsen. Stederne er valgt, så det skulle være nemt at finde en p-plads. Varighed: fra kl. 10 til kl. 16.

Kurserne retter sig i første omgang mod vore migrantmenigheder, men det er også muligt for interesserede fra danske menigheder at tilmelde sig, i det omfang der er pladser.

Tilmelding kan allerede nu ske til Torsten Wendel-Hansen på tlf.nr. 2281 2113 eller e-mail: t.w-h@live.dk. Hvis der er emner, som menighederne ønsker skal tages op, så giv også Torsten besked.

Mange hilsner
Gitte Elleby