Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 22. september 2021

Om landskonference 2, 2021: dagsorden og bilag, tilmelding, transport, stemmeberettigede og bogsalg

Kære menigheder

Landskonference 2, 2021

Hermed udsendes program, dagsorden og bilag til Landskonference 2, der afholdes på Pejsegården, Søndergade 112, 8740 Brædstrup, lørdag d. 30. oktober 2021 kl. 10-16.

Tilmelding til landskonferencen

Deltagere i landskonferencen skal tilmelde sig via dette link. Deltagelse koster 200 kr. og inkluderer kaffe/te og morgenbrød ved ankomst, frokost og eftermiddagskaffe/te med kage. Sidste frist for tilmelding er søndag d. 24. oktober.

Transport til Landskonferencen

Kører du i bil fra Hovedstadsområdet eller Sjælland til Brædstrup lørdag morgen – og har du ledige pladser i bilen – opfordres du til at sende besked til info@baptistkirken.dk så hurtigt som muligt. Og har du brug for en plads i en bil, der kører til Brædstrup, så giv besked til info@baptistkirken.dk så hurtigt som muligt.
Så vil vi forsøge at arrangere samkørsel, så alle, der ønsker det, kan deltage i landskonferencen.
Er der behov for at blive kørt fra Horsens station til Brædstrup, kan det også oplyses på info@baptistkirken.dk. Vi vil forsøge at finde kørsel til alle.

Stemmeberettigede til landskonferencen

Menighederne og organisationerne bedes sende navne på deres stemmeberettigede til info@baptistkirken.dk senest 24. oktober.

Køb af bøger på landskonferencen

Det er muligt at købe ’Dansk baptisme og tysk nazisme’ på landskonferencen. Bestil gerne dit eksemplar på forhånd til udlevering på dagen, så vi har et fingerpeg om, hvor mange bøger vi skal tage med. Er der andre bøger, vi skal medbringe til jer, kan de også bestilles på info@baptistkirken.dk senest 24. oktober.

Mange hilsner
Gitte Elleby