Er din menighed Vital, eller kan den blive det?

02/06/2021

I den danske Ordbog står der, at ordet ”vital” betyder ”i besiddelse af livskraft. Et nyt tilbud fra BaptistKirken hedder Vital og handler om menighedsudvikling.
”Det kræver, at menigheden vil forandring”, siger menighedskonsulent Jan Kornholt i den video, hvor bl.a. han gør reklame for det nyeste tilbud fra BaptistKirken, Vital.
”Vital er ikke et nyt koncept, men et redskab til samtale i menigheden,” forklarer han. Med en udefrakommende Vital-konsulent gennemgår de menigheder, der vil være med i Vital, et to-årigt forløb med tre heldags workshops. Det koster 4500 kr. pr. gang, resten af udgifterne bliver betalt af BaptistKirken.
Der er også lavet en folder og en præsentation.
Se videoen her og kontakt Jan Kornholt for yderligere information.