Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 1. december 2021

Kære menigheder

Sommerhøjskole på Rebild Efterskole i 2022

”Sommerhøjskolen i Rebild har i en lang årrække været et tilbud om en indholdsrig sommerferie, som mange gennem årene har taget imod og udtrykt stor glæde over at deltage i.
Der har været tvivl om sommerhøjskolen i 2022. Kvindenetværkets bestyrelse har været samlet 23. november og BaptistKirkens formand var deltager i mødet.
Det er aftalt, at BaptistKirken står som bagland for sommerhøjskolen i 2022, der afholdes i perioden 2/7 – 9/7 2022 på Rebild Efterskole og med den hidtidige medarbejderstab.
Mange har udtrykt sorg over, hvis sommerhøjskolen ikke blev gennemført, og vi er glade for at kunne indbyde til sommerhøjskole også i 2022.
Vi håber mange vil være med til at sprede nyheden, og vi ser frem til en god oplevelse på Rebild Efterskole også i 2022.”

Anne-Marie Møller                            Birgit Hebbelstrup                                    Per Beck
Formand Kvindenetværket               Leder Planlægningsgruppen                    Formand BaptistKirken

Nye skattesatser 2022

I forbindelse med årsskiftet opdaterer Skattestyrelsen deres satser. Her følger de mest brugte i vores sammenhænge, men øvrige satser kan findes på skat.dk: Gældende skattesatser
Maksimalt fradrag iflg. LL §8A: 17.200 kr. (stigning fra 17.000 kr. i 2021)

Beskatning af fri telefon: 3.000 kr. (uændret)

Skattefri kørsel, høj sats: 3,51 kr./km

Skattefri kørsel, lav sats: 1,98 kr./km

Læs også dagens nyhedsbrev – bl.a. med information om forlængelse af Jan Kornholts ansættelse som menighedskonsulent.

Mange hilsner
Gitte Elleby