Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 16. maj 2018

Blot en besked om bestilling af dåbskort.

Kære menigheder

Bestilling af dåbskort

Det er tid for bestilling af dåbskort, der udleveres til menighederne på sommerstævnet på Lindenborg. Send en mail eller ring til Sekretariatet og oplys, hvor mange kort der ønskes, om de skal være med eller uden tekst, og desuden hvor mange blomsterkort der ønskes.

Bestillingsfrist 1. juni. Hører vi ikke fra jer, leveres samme antal som sidste år.

Mange hilsner
Gitte Elleby Jørgensen