Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighedNæste indlæg: Forrige indlæg:

Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.


Søg

Menighedsforsendelse 2. marts

Kære menigheder
Hermed lidt om goder i BaptistKirken og årsberetninger samt en reminder om statistik og tilmelding.

Statistik til håndbog m.m.
Jeg minder lige om, at det er 5. marts, der er frist for at sende medlems- og økonomistatistikskemaerne til Torsten Wendel-Hansen. Torsten har stadig ikke fået ret mange skemaer retur, så jeg vedhæfter skemaerne igen (udsendt første gang d. 18. januar) og beder jer om at overholde fristen, så der ikke skal bruges unødigt meget tid på at rykke!!

BaptistKirken på menighedernes årsmøder
Hvis I som menighed har BaptistKirken på dagsordenen til årsmødet – og det har i forhåbentlig – kan disse slides muligvis være en hjælp.
BaptistKirkens ledelse har udarbejdet et brev, som svarer på spørgsmålet om, hvad menigheden får ud at af være en del af Baptistkirken i Danmark. Brevet bliver også trykt i en folder, som I får med hjem til menighedens medlemmer fra Lederkonferencen d. 21.-22 april, og det blev udsendt i mgh.forsendelsen d. 22. februar.
Nu har vi fået lavet slides, som illustrerer indholdet i brevet til menighederne. De vedhæftes her i en PowerPoint-version. De er også lavet som pdf- og jpg-filer, der kan hentes i værktøjskassen på hjemmesiden.
Vi håber alt dette kan være en hjælp for menighedens ledelse, når talen falder på BaptistKirkens eksistensberettigelse!

Tilmelding til Lederkonferencen inden 10. marts
I øvrigt. Husk at der er tilmeldingsfrist for Lederkonferencen d. 10. marts. Tilmelding sker her. Vi har lavet en ekstraordinært lav pris for unge ledere (under 30 år) på 1000 kr. Tænk efter, hvilke unge, nuværende eller kommende ledere, I vil investere i og derfor tage med på Lederkonferencen.

Årsberetninger til Sekretariatet
Menighedernes årsberetninger er et vigtigt arbejdsredskab for os ansatte. Vi bruger dem ofte til at finde kontaktinformationer o.a. Derfor er det meget vigtigt, at vi får fire eksemplarer af jeres årsberetninger. Send dem til Lærdalsgade eller tag dem med til Lederkonferencen, hvor de kan afleveres til Ulla Holm. På forhånd tak!

Mange hilsner
Gitte Elleby Jørgensen