Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 20. juni 2018

Kære menigheder

Lidt om ledelseskandidater, en kopimaskine til salg og sommerens gudstjenestetider.

Landskonference 1, 25.-26. juli 2018 i Lindenborg

Hermed udsendes præsentationsskemaer på kandidaterne til ledelsesvalget på LK1 – formandskandidaten Per Beck og ledelseskandidaterne Vibeke Dalsgaard og Kio Awi.

Brugt kopimaskine til salg

Klippet fra dagens nyhedsbrev:
BaptistKirkens Sekretariat skal have ny kopimaskine, fordi det er for dyrt at fortsætte på den nuværende serviceordning. Den brugte kopimaskine er fem år gammel og har kørt upåklageligt og trykt 125.000 sider. Det er en Ricoh MPC3003SP med A4 og A3 s/h og farveprint, samt scan og kopi, mulighed for sortering og hjørnehæftning. Den kan afhentes på sekretariatet for 4000 kr. – i august efter aftale. Kontakt mig hvis I ønsker yderligere oplysninger.

Gudstjenestetider

Jeg minder lige om, at I skal indsende gudstjenestetider tidligere pga ferieafholdelse. I nyhedsbrevet d. 27. juni skal der tider med for d. 1., 8. og 15. juli og i nyhedsbrevet d. 18. juli tider for 22. og 29. juli. Indsend gerne tiderne hurtigst muligt og senest dagen før udsendelsen!

Husk også at læse de øvrige nyheder i dagens nyhedsbrev – bl.a. om Jonas og hans familie, der udsendes til Rwanda og Burundi til sommer. De kan også ses på www.baptistkirken.dk.

Mange hilsner
Gitte Elleby Jørgensen