Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 6. oktober 2021

Aflysning af møde og invitation til kassererkurser

Kære menigheder

Møde med migrantmenigheder lørdag 9. oktober er aflyst

Som en del af de regionale møder dette efterår var der planlagt en dag i Aarhus den 9. oktober målrettet menigheder med burmesisk ophav. På grund af for få tilmeldinger er dagen aflyst.

Kassererkurser

Integrationsudvalget afholder to kassererkurser, som primært er rettet mod migrantmenighedernes kasserere og ledelser, men danske menigheder er også velkomne. Programmet for kurserne, som kan ses i vedhæftede fil, skal betragtes som vejledende, for der vil være mulighed for at tage emner op, som er aktuelle for de deltagende menigheder.

Kurserne afholdes den 6. november 2021 i Aalborg og den 27. november 2021 i Odense, begge dage fra kl. 10-16. Tilmelding skal ske til Torsten Wendel-Hansen, t.w-h@live.dk eller tlf. 2281 2113 senest en uge før mødet.

Læs også dagens nyhedsbrev.

Mange hilsner
Gitte Elleby