Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 16. august 2017

Referat fra LK1, løntabel og mere om temadagen i september.

Kære menigheder

Referat fra Landskonference 1
Sekretærerne har arbejdet hurtigt, og derfor kan vi allerede nu udsende referatet fra LK1. Det kan også findes på www.baptistkirken.dk i Værktøjskassen under Dokumenter / Referater.

Ny løntabel pr. 1. oktober 2017
Løntabellen for de ansatte i menighederne og organisationerne opdateres pr. 1. oktober 2017, og den nye version er vedhæftet denne forsendelse. Løntabellen er sendt direkte til menighedskassererne.
Datoen for næste lønregulering (efter 1. oktober 2017) kendes endnu ikke, da det afhænger af de kommende overenskomstforhandlinger.

Temadag ’Om menigheder og præster – hvor går vejen?’
Tilmeldingen til temadag lørdag d. 30. september kl. 10.00-16.00 i Kristuskirken i Odense tilgås her. Jeg skal hilse fra de praktiske hjælpere i Odense og sige, at de har kaffen klar allerede kl. 9.30!
Jeg vedhæfter en ny fil om transport, da der er ændringer i parkeringsforholdene overfor kirken!
Deltagelse på temadagen er gratis – BaptistKirken er vært – så gå ind og tilmeld jeres deltagere til dagen!

Læs også dagens nyhedsbrev
Får du det ikke direkte i indbakken, kan du tilmelde dig under ’Nyheder’ på den nye hjemmeside eller finde nyhedsbrevene her.

Mange hilsner
Gitte Elleby Jørgensen