Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 27. februar 2019

Om regionale møder, materialer til håndbogen, menighedsabonnement på baptist.dk og mærkedage.

Kære menigheder

Tilmelding til regionale møder i Aalborg og Brande

Husk det er på fredag, der er tilmeldingsfrist til det regionale møde i Bethelkirken i Aalborg d. 5. marts. Og at det er mandag der er tilmeldingsfrist til mødet i Brande d. 6. marts. Skriv til info@baptistkirken med antal deltagere og menighed – alle er velkomne.

Materiale til håndbogen 2019

Det er på tirsdag d. 5. marts, der er frist for at indsende statistikskemaer og rettelser til håndbogens adresseliste. Vi minder hermed om, at det er vigtigt at overholde fristen, så håndbogen kan udkomme til tiden!

Menighedsabonnement på baptist.dk

Ligesom tidligere år er det muligt at tegne et menighedsabonnement på baptist.dk, så der er blade til uddeling til gæster, eller så de kan ligge fremme i kirken.
Prisen er 1.250 kr. for fem blade. Flere blade koster 100 kr. pr. stk., så 10 blade koster fx kun 1.750 kr.
Skriv til info@baptistkirken.dk eller ring på 3259 0708 og bestil blade til din menighed.

Personalia til Sekretariatet

Vi kan ikke nå at holde os opdateret med alle mærkedage, og derfor har vi brug for menighedernes hjælp til at kunne sende hilsner til forskellige mærkedage og dødsfald.

Send besked til Sekretariatet:

• når der blandt medlemmerne er personer, der er ansat i menighederne, eller som er overgået direkte fra ansættelse til efterløn/pension, som fylder 70 – 75 – 80 – 85 år osv., eller som har sølv- eller guldbryllup
  • når ansatte pensioneres eller overgår til efterløn
  • ved dødsfald blandt ansatte, eller tidligere ansatte, som er overgået direkte fra ansættelse til efterløn/pension, samt ægtefæller/enker/enkemænd til førnævnte.
  • når menigheder fejrer 75 – 100 – 125 – 150 osv. års jubilæum

Læs også dagens nyhedsbrev!

Mange hilsner
Gitte Elleby Jørgensen