Lejlighed til leje i Silkeborg Baptistkirke

28/06/2023

Lejligheden på 1. sal over Silkeborg Baptistkirke er til leje pr. 1. september.
Lejligheden består af en stue m. hems og stor altan, spisekøkken, 1 stort og 2 små værelser, toilet/bad. Dertil brugsret til et skur og en mindre gårdhave. Passer fint til et par evt. med et eller to mindre børn.
Den mdl. leje er kr. 6.200 (ekskl. forbrug).
Intet indskud. Lejligheden er velholdt, og lejer kan male efter eget ønske/behov, og afleverer ved fraflytning lejligheden i tilsvarende stand, som den blev modtaget i.
Lejemålet er tidsbegrænset til to år med mulighed for forlængelse.
Til lejemålet hører forpligtelse til pasning af udearealer – fortov og evt. (efter aftale) gårdhave.
Menigheden ønsker at udleje til en person eller personer, der gerne vil tage del i menighedens liv.
Henvendelse til Kurt Sørensen, 2544 4084, skyscraper@privat.dk.