Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 26. oktober 2020

Kære menigheder

Landskonferencen aflyst

Efter de sidste stramninger ift. Corona, der blev meldt ud i fredags, har ledelsen diskuteret, hvordan vi skal forholde os til dem i forhold til landskonferencen, der var planlagt til 7. november.

Det er med de strammede retningslinjer stadig lovligt for os at holde mødet, og vi vil kunne afvikle mødet efter dem. Men myndighederne har også henstillet til, at alle indskrænker deres sociale kontakter, og andre organisationer har allerede valgt at aflyse tilsvarende arrangementer – ligesom smittetallet er stigende.

På et netop afholdt Zoom-møde har ledelsen derfor besluttet at aflyse landskonferencen.

Ledelsen arbejder nu videre med, hvordan vi får afviklet afstemninger m.v., og udsender yderligere oplysninger til menighederne på onsdag.

Mange hilsner
Gitte Elleby