Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 28. oktober 2020

Om elektronisk afstemning og nye Corona-regler

Kære menigheder

Elektronisk afstemning

Efter aflysningen af landskonferencen har ledelsen nu formuleret vedhæftede brev om elektronisk afstemning om de punkter, vi ikke kan udskyde til næste landskonference. Det drejer sig om:

1. godkendelse af årsberetningen
  2. godkendelse af budgettet for 2021
  3. en bemyndigelse til ledelsen om godkendelse af regnskab 2020
  4. valg

Send straks brevet, som forklarer procedurerne, videre til jeres repræsentanter og sørg for, at den vedhæftede stemmeseddel sendes udfyldt til ulla@baptistkirken.dk senest 6. november kl. 14.00.

Nye Corona-retningslinjer

Det kan være svært at holde sig opdateret på Corona-situationen! Vi har lavet vedhæftede orientering men gør opmærksom på, at der kan ske ændringer.
Krav om mundbind i kirkerne har ikke været nævnt tidligere, men det forlyder i skrivende stund, at kravet om brug af mundbind – der træder i kraft til midnat i aften – også vil gælde i kirkerne. Følg med i nyhedsstrømmen og via de links, der er i orienteringen.

Læs også dagens nyhedsbrev – bl.a. med besked om at Brovst Baptistkirke lukker – for en periode.

Mange hilsner
Gitte Elleby