Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 27. maj, 2020

Om håndbøger og gudstjenestelister

Kære menigheder

Baptisternes Håndbog 2020

Håndbogen er nu udsendt til alle menigheder. Husk at den i år koster 80. kr. pr. stk.

Gudstjenestetider

Mange menigheder holder igen gudstjenester – men der er ikke ret mange, der har indsendt oplysninger om dem! Jeg bruger som tidligere nævnt ikke oplysninger fra før nedlukningen men håber, at der til næste uge er kommet nok til, at jeg igen kan lave gudstjenestelister til nyhedsbrevet.

Husk også at læse dagens nyhedsbrev – bl.a. med oplysning om, at Jonas Norgaard Mortensen er kommet hjem fra Rwanda og at vi har fået bevilliget Danida-midler til et nyt projekt i Burundi.

Mange hilsner
Gitte Elleby