Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 3. april 2019

Om Trossamfundsregistret

Kære menigheder

Trossamfundsregistret

Så lykkedes det endelig for Kirkeministeriet at få indlæst oplysninger på alle menighederne i Trossamfundsregistret.

Der er sendt breve til alle i e-Boks med login-oplysninger, så I kan logge ind, indsætte kontaktperson, oplyse regnskabsår og indsende jeres vedtægter. Det skal I gøre senest 30. april.

Baptistkirken i Danmark har indsendt beskrivelse af trosgrundlag og vores centrale ritualer, så det skal I ikke, selv om det står i brevet.

Jeg har fået oplyst, at der i løbet af et par uger åbnes op for at indsende årsregnskab samt oplyse medlemstal – mere om det, når det bliver aktuelt.

Læs også dagens nyhedsbrev!

Mange hilsner
Gitte Elleby Jørgensen