Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 4. maj 2019

Generalsekretæren stopper

Lone Møller-Hansen stopper som generalsekretær

”Kort før ledelsesmødet den 3.-4. maj modtog vi meddelelsen om, at vores generalsekretær Lone Møller-Hansen har besluttet at opsige sin stilling til fratrædelse efter sommerstævnet 2019.
Ledelsen har med dyb beklagelse taget Lones beslutning til efterretning. Ledelsen vil naturligvis drøfte den opståede situation og løsningsmuligheder på kortere og længere sigt.
Vi er meget glade for, at Lone har sagt ja til foreløbig at fortsætte tjenesten som kommunikationsmedarbejder, hvilket svarer til en arbejdsdag pr. uge,” siger BaptistKirkens formand Per Beck.

Lone Møller-Hansen understreger, at hun har været glad for arbejdet for BaptistKirken i den stilling, hun har bestredet siden 1. januar 2011.
”Det har været givende at samarbejde både med skiftende ledelser og heldigvis den samme stab af ansatte. Jeg ønsker fortsat at tjene BaptistKirken. Det bliver imidlertid fortrinsvis fra Bornholm, for jeg har behov for at være dér.”