Dannet?

19/09/2018

Dannelse og menneskesyn – hvad betyder det for vores valg i livet og hele livsstil. Det tema belyses med artikler om de unges valg af konfirmation eller dåb i baptistmenigheden, menneskesyn i forskellige religioner og kravet om perfekthed i baptist.dk nr. 4, der lander i postkasserne i løbet af denne uge. Hvis du ikke kan vente, kan du smugkigge på bladets hjemmeside http://baptist.dk, hvor alle artikler ligger. Du kan også se hele bladet som pdf eller læse det på Issuu.
Du kan også læse mange andre spændende artikler om kristen tro og livet i landets baptistmenigheder på hjemmesiden. Fx ‘Baptistens DNA’ og ‘Religionsforskrækkelse i vækst’.
Siden baptist.dk’s hjemmeside blev etableret i februar 2016 har den haft over 100.000 besøg. Nogle har læst artikler, andre er gået hurtigt videre, men 102.937 gange er den blevet åbnet. Den mest læste artikel har overskriften ‘Det er Gud, der bruger mig – ikke omvendt’. Den har været vist næsten 5.000 gange.
Ud over at læse artikler på hjemmesiden er der også mulighed for at kommentere dem – det må flere gerne benytte sig af.
Gaver sendt til baptist.dk bliver brugt til at finansiere hjemmesiden og fem trykte blade om året i et oplag på 3.000 stk. De penge er godt givet ud, for vi når vidt omkring! Send din gave på MobilePay 2299 6483 eller på konto 3201 10042879 mærket ’baptist.dk’.