Foreløbig dagsorden for LK1, 2018

23/05/2018

Ledelsen udarbejdede på sit møde 17. maj en foreløbig dagsorden for Landskonference 1, 2018, der afholdes onsdag-torsdag 25.-26. juli på Lindenborg.
Den endelige dagsorden udsendes senest en måned før landskonferencen. Dels kan der komme yderligere sager på dagsordenen, dels kan menigheder jo indsende forslag til dagsordenen indtil to måneder før Landskonferencen.
”Der mangler på nuværende tidspunkt mindst én kandidat til ledelsen, idet Merete Gjerløv ikke genopstiller. Det ville være dejligt, om der også var mulighed for at få suppleanter til ledelsen. Det er udelukkende menighederne, der kan indstille kandidater, og de skal have givet tilsagn om at stille op,” gør Per Beck, formand for BaptistKirken, opmærksom på.
Både nuværende og nye kandidater skal foreslås af mindst en menighed, og forslag skal fremsendes til BaptistKirkens Sekretariat på info@baptistkirken.dk senest 8. juni.